1 Eylül 2013 Pazar

marmaris palace beach

Hafta içi Marmaris'ten çok uzaklaşmadan, kuma bulanmadan daha çok güneşlenmek için denize gitmek istediğimde Marmaris palace oluyor.Hafta içi dıyorum cunku hafta sonları cok kalabalık. Ben salı günü ve sabah erken olduğundan bu boş görüntüyü yakalayabildim.Servis oldukça hızlı giriş için ekstra ucret yok fakat araç için 10 tl vale parası alınıyor.Bunun haklı bir ücret olduğunu maalesef düşünemiyorum çünkü belediyenin araç yerlerine parkedecekken zorla önüne park ettiriliyorsunuz anahtarınızı vermek zorundaymışsınız bu da başka bir ayrıntı!Oysa sizden anahtar isteyen kişinin ne bir otel yönetimi yazısı ne orada bir vale yerı hiç bir şey yok.Yine de hem anahtarınızı vermeye hem 10 tl vermeye mecburmuşsunuz. Yine girişin önünde bulunan ve kendilerine ait olmayan bir yere para istemeleri çok anlamsız.Neyse gelelim diğer fiyatlara...Kola 7tl bira 8 tl su 5 tl idi.Giriş ücretli olmadığından fiyatlar ucuz değil fakat pahalıda sayılmaz. Zira hafta sonu bile yer bulunamadığından bir şekilde seçici olmak durumundalar.Denizi temiz iskeleden giriliyor fakat dubalara kadar yüzüp dubalarda dinlenmek isterseniz dikkat! Benim gibi cildi hassas olanlara dubalara yaklaşmasını önermem çünkü halatlar yosunlanmış durumda ve dokunduğunuz an kırmızı kabarcıklara sahip olabilirsiniz.Ben maalesef bacağımı,belimi değdirmişim bu yüzden bir sürü kırmızı kabartılara sahip oldum:(
 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder