11 Ağustos 2013 Pazar

Nil Balık Restorantı

Sizlere Marmaris kıyısında bulunan Nil Balık restorantıdan bahsetmek istiyorum. Yerli halkın da çokça tercih ettiği bir mekan. Balık yiyemedim çünkü porsiyonluk balık yoktu .Ellerindeki balıklar o kadar büyüktüki 3 kişi doyabilirdi. Giderken genel olarak porsiyonluk balık bulundurulmadığını duymuştum .Dendiği gibi de oldu,balık yiyemedim.Eğer kalabalık gitmiyorsanız ya da bir kişi yiyeceğiniz balığa 3 kişilik balık ücreti ödemek istemiyorsanız balık yiyemiyorsunuz.

Haydarisi gayet güzel, acılı ezmesini pek sevmedim, kalamarı da güzeldi. Ahtapotun çok daha iyi yapıldığı yerler biliyorum.
Tabi damak tadınızla alakalı bu çünkü oldukça yumuşak fakat baharatı az. Ben iyi kızarmış ve bol baharatlı sevdiğimden bana uymadı. Yanında gelen zeytinyağlı sosu sevdiğimi söyleyemeyeceğim Yeşil salatası ise adeta nane salatasıydı. Nanesi az atılmış olsa güzel olacaktı fakat nane o kadar coktu ki nanenin baskın tadından dolayı salatadaki başka hiçbir şeyin tadını alamadım. Börülce salatası da güzeldi. Kalamar tava yanında dolmasını da yedik. Oda gayet güzeldi . Kalamarı yumuşacıktı.Ayrıca porsiyonlar gayet yerinde fakat ahtapotun porsiyonu normalden daha azdı. Meyve tabağı ise yetersizdi. Yaz olmasına rağmen meyve çeşidi yok denecek kadar azdı. Mekan olaraksa gayet güzel ve temiz. Masalara yerleştirilen taze çiçekler hoş bir atmosfer oluşturuyor. Örtüleri olsun çatal bıçaklar,bardaklar her şey çok temizdi. Personel de gayet ilgili. Ayrıca hızını da söylemeden geçemeyeceğim. Cumartesi yoğunluğu ile dolu olmasına rağmen Sipariş verdikten hemen sonra mezelerimiz geldi. Kalamar dolma hızlıca yapılmıştı...Servisi gerçekten hızlı.

Gelelim fiyatlara...Yukarda saydığım tüm mezeler,20 cl ve 35 cl Tekirdağ rakı ile birlikte 235 tl ödedik. Benzeri mekanlara göre pahalı.



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder