14 Ağustos 2013 Çarşamba

Voyage Belek


 Yazın en sıcak günlerinde her gün aklıma gelen-hatta hiç çıkmayan-tek şey tatil! Tatilde her ne kadar butik otelleri, etrafı keşfetmeyi sevsem de, herşey dahil sistemininde hatrı sayılır bir yeri var bende. Aslında herşey dahil sistemlerin kurulu olduğu en büyük sistem yemek yedirmek. Aldığım kilolar için herşey dahillere teşekkürü borç bilirim!
Gözü kolay doyan biri olmadığımdan her otele gittiğimde ne kadar kendime söz versemde ben de o tepemele tabaklardan yaptım ve sonunda hiç bir şeyin tadını alamadım.Yemek ne kadar güzel olsa da hiç bir yemeğin tadı damağımda kalmıyor. Zaten ben uzun ,upuzun yemekleri, sofra sohbetlerini üzerine içilen kahveleri severim. Saatle süresini kaçırmamaya çalışılan sonrasında kapanışı hızlıca yapılan yerlerde ne kadar keyifli bir yemekten söz edebiliriz ki...
Neyse ki a la carte denilen restorantlar var. Tamam kabul deniz kıyısı bir restoran ile kıyaslayamam ama açık büfelerinde kralı a la carte!

Gelelim fotoğraflara... Voyage Belek'te Çin ve İtalyan restoranında çektim. Çin restoranı tam olarak hayal kırıklığıydı diyebilirim. Daha önceki çin yemeklerinde de nefret etmiştim.Malesef Voyage'da bana çin yemeklerini sevdiremedi. Meraklısına açılışta çin çorbası denen sebzeli bir çorba sonrasında çin böreği ya da çin mantısı ile devam edebilirsiniz.Masanın ortasında ise beyaz süngerimsi Çıtırlardan var. Yanında da soya sosu. Beyaz süngerimsi şeyin adını bilmiyorum ama kokusu evlere şenlik...Sonrasında ördek ile devam edebilrsiniz. Eğer öredği sevseydim kesinlikle beğenebilrdim çünkü güzel pişmişti. Bu arada çin aşçılar canlı şov yapıyorlar masalarda ve bu renkli görüntü bile yemekleri yeritemedi.

İtalyan restoranına gelirsek ,benim kalbim orada kaldı! Harika bir salata yedim. Makarna ve pizzası da çok güzeldi. Mozarella ile domatesin uyumu çok
lezzetliydi. Üzerine pesto sos gezdirilmişti ki rahatlıkla atmosferin çin restoranından daha güzel olduğunu söyleyebilirim.Eğer gidecek olursanız yanınıza şık bir kıyafet almanızı öneririm çünkü burada ihtiyacınız olacak.

Voyage'ın kendine gelirsek, temiz huzurlu diyebiliriz. Ama eğlenceli asla! Eğlenmek isterseniz aktiviteleri çok kısıtlı. Sezon dışı gittiyseniz akşam müzik dinleyebileceğiniz tek bar var. Bar demeye dilim varmıyor çünkü 70'ler country tarzından başka şey çalınmıyor. Tabi otelin yaş ortalaması hakkında bir fikir edindiğinizi umarım:) Servis çok güzeldi, çalışanlar güler yüzlü. Özellikle bar ve serviste çalışanlar çok nazik. Animasyonda çalışanlarsa oldukça suratsızdı. Animasyon ekibi genelde tavla oynayarak günü bitiriyorlar. Tabi sezonda giderseniz çok daha güzel ve neşeli olacağına eminim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder